Saturday, December 12, 2009

Pernah dengar Karma tak?

Ni bukan ulasan lagu Karma Alicia Keys or Cokelat...tapi ada jugak la kena mengena.

Kau kena ingat, kalau kau buat baik or jahat mesti ada balasan dia.
If tak on the spot, maybe later.
Kalau kau boleh buat orang macam tu, tak mustahil kau akan rasa sebijik macam apa yang kau buat kat orang tu walaupun bukan orang tu yang balas balik dekat kau.
Nanti bila kau kena balik jangan nak nangis-nangis or minta simpati.
Kau cermin dulu diri kau tu.
Kau tu yang ada masalah.

Selama ni aku ingat aku yang problem, tapi sebenarnya kau!!!
Bilalah kau nak sedar?
Tak pun sebenarnya kau ni ada bipolar disorder.
Kan?

p/s: semua orang jangan dekat dgn 'kau' ni...tak elok untuk kesihatan hati anda.

1 comment:

.:Miss Amy:. said...

chill babe!!!
what happen?
mish u dear... ble nk hang out?