Thursday, January 8, 2009

Pelik tak?

Haritu aku berborak dengan kawan aku pasal pondan-pondan ni.
Dengar dia dok cerita pasal si pondan-pondan ni sanggup kikis tulang rahang supaya nampak lebih perempuan, potong 'anu' untuk jadi lebih tulen walhal takkan jadi tulen pun sampai bebila dan yang lagi kelakar tu...sanggup jahit pipi dalam nak dapatkan dimple. Haish! Takut siot dengar.

Dan-dan plak time dia cerita tu, si pondan yang menjadi topik perbualan kitorang tu dok across our table. Kalau dia tak cakap memang sah-sah aku ingat dia pompuan tulen sejati. Cun siot! Aku agak pengkid pon leh terpikat.Wahahaha!

But aku pelik si pondan-pondan ni still dapat lelaki (yang hensem terutamanya). Bagi laki (yang hensem terutamanya) kalau ada awek pondan kenapa tak carik je perempuan sejati? Sama gakla dengan pengkid. Orang pompuan (yang cun terutamanya) yang dok tergilakan pengkid yang nampak cam lelaki...kenapa diorang tak cari je lelaki sejati. (at least dapat yang original...if you know what i mean...huhuhu).

Orientation manusia sekarang ni amat lah berbahaya.
Mustahil jek satu hari nanti pengkid akan carik pondan.

Aku takut siot!
Mintak dijauhkan dari orientation songsang ni.

3 comments:

Unknown said...

tak baik kamu cakap macam tu. saya pun sonsang jugak. tapi sonsang bukan as in gay, sonsang as in pelik dan tah haper-haper.

p.s. betul, memang takut tengok pondan2 yang operate macam2. lagi takut bila tgk kat youtube, siap ada pertandingan ratu cantik dsb.

Si Baju Hitam said...

oh, saya hanya bercakap mengenai songsang as in gay or les...songsang yang lain tu tak kesah la...ehehe.

sha2samin said...

hey,xmustahil last2 pengkid cari pondan.. takutt nye alahai if dat happens..

haa, nape dgn songsang les?? i rase ok je..kehkehkeh