Monday, December 15, 2008

Dua-dua (sambungan)

Ok...aku dah ingat time bile aku start suka pada yang lagi satu tu. Aku rasa dari masa darjah enam kot. Tapi time tu aku macam tak sedar lagi. Tadi time mandi aku terfikir pasal ni dan buatkan aku teringat. Pastu time form two camtu...aku perasan yang aku suka kat yang lagi satu tu, yang satu lagi...aku cam tak fikir sangat. But then, aku wat tak tahu jek...aku keep on liking yang lagi satu tu.

And then...time matrix ade kawan aku tanya aku something after aku bercerita pasal BL dalam hidup aku. Later...her soalan tu buatkan aku terfikir. Betul ke apa yang dia cakap tu? Masa tu aku tak peduli sangat. Aku pun continue lah life aku tanpa fikirkan hal ni. Dan during those days gak la aku jumpa NKAR. NKAR buat aku makin fikir pasal ni dan makin buat aku sendiri tak faham kat diri sendiri.

After that, aku let it be je...malas nak fikir.

Until recently, aku cam asyik fikir kat yang lagi satu ni. Kadang-kadang perasaan tu kuat gila...sampai aku pun naik gila jadinya. Aku pernah terfikir nak go on je...tapi nasib baik aku masih waras lagi. Tapi memang struggle ah.

But nasib baik dan syukurlah...aku dah berkurangan suka kat yang lagi satu...cuma perasaan suka tu masih ada. Harap-harap hilang lah nanti.

p/s: Malam tadi mimpi aku best gile. Dapat bercinta dengan Mark Wahlberg sambil main kayu tiga dengan Jared Leto. Huhu.

No comments: