Saturday, December 13, 2008

Dua-dua

Aku suka dua-dua. Aku tak tahu time bila aku mula suka yang lagi satu tu. Yang satu lagi tu...memang dari dulu aku suka. Hmm...tapi yang lagi satu tu aku tak boleh nak suka, memang tak boleh. Tapi kadang-kadang aku takleh lari daripada memikirkan yang lagi satu tu. Bila aku fikir-fikir balik, maybe kesukaan aku kat yang lagi satu tu just apa yang aku nak rasa...bukan yang genuine. Aku tahu ini unfair untuk yang satu lagi. Haish.


Memang aku suka fikir pasal ni. Aku taknak fikir pun sebenarnya tapi aku tak boleh nak lari (boleh tapi aku yang ngada-ngada nak fikir). Malah aku ada imaginasi sendiri pasal yang lagi satu tu. Pernah at one time aku rase nak je CMP, sekali pun jadi la. Tapi tak boleh...tak boleh. Aaaaarrrgghhhh!


p/s: Malam haritu aku mimpi Eva Mendes kiss aku. Cool kan? Hohoho.

3 comments:

Fatin Nadhirah said...

eva mendes hot gila , dia dapat kiss kau, kau beruntung.

Sheera_K said...

hoi! sape due2?? damn you...hahaha spill!

Si Baju Hitam said...

haha...im not gonna tell you. it just nothing. really. ;p