Wednesday, November 19, 2008

Andaian

Tetiba teringat kat pula kat MF.
Orang kata MF ni emosi terlampau tapi aku tak ambil port sangat. Tup-tup ter'stuck' dengan dia haritu.

First impression aku "takde la emo sangat MF ni". Awal-awal aku leh la handle dia tapi satu hari tu tak semena-mena dia emo tak tentu hala. Aduhai, malasnya aku nak layan...biarlah budak-budak lain yang layan dia. Sepanjang terstuck dengan dia, memang diakui yang MF ni seorang yang beremosi tapi tak boleh juga salahkan dia sebab keadaan sekeliling yang buatkan dia emo. Salahkan keadaan (orang lain). Aku tak penah terkene emosi dia tapi ntah macam mana sebab aku tak reply mesej dia, dia emo lak dengan aku. Bukan taknak reply tapi aku pergi mandi masa tu. MF mana boleh buat assumption and marah-marah camtu aje. Cubalah kalau orang tu kehabisan kredit or line kena bar...tak ke naya?


"Moral: Jangan buat andaian sendiri terlalu awal", kataku terhadap diriku sendiri.

No comments: