Monday, November 24, 2008

Pandang belakang

Tengok balik inbox myspace aku rasa macam going back to the past. Teringat pula kat semua bekas kekasih-kekasihku semua. Yang paling ingat yang satu tu lah. Ntah dia ingat ke tak. Tapi rasanya dia ingat, mana mungkin dia lupa aku sebab aku ni susah nak dilupakan (lagi sekali ayat pathetic loser...sorry). My mom pula haritu baru je tanya pasal dia, aku malaslah nak jawab pasal ex-boyfriend-ex-boyfriend ni, complicated (sebab my mom didn't know we were dating...heh!). My mom nak ke aku cakap, "ala, dia dah ada girlfriend tapi tak ngaku tapi nak flirt-flirt dengan kakak", nanti lagilah banyak persoalan yang keluar dari mulut my mom.

Sebab myspacelah aku dengan dia, sebab myspace jugalah aku break dengan dia. Kuat betol kuasa myspace ni. Sebab myspace juga-jugalah (dan sebab dia sendiri juga) aku dah tak kawan langsung dengan dia. Cubalah kalau dia berterus-terang, takde masalah la weh!!!

1 comment:

Fatin Nadhirah said...

myspace adalah segalanya. ada jugak cinta myspace yang berkekalan. who knows!