Wednesday, November 19, 2008

Ngarutan yang pertama

Hai semua,

Ini kali kedua aku create blog, yang first tu rasa macam poyo sangat sebab aku guna bahasa diri 'saya', tak sesuai langsung dengan aku. Kali ni aku buat blog sebab ada kawan aku yang induced suruh aku buat tapi sebenarnya aku memang nak buat pun cuma tiada masa. Ye lah, sibuk tengok ANTM kat youtube tu, dah banyak dah miss...tu yang nak catch up tu. Cycle 10 yang aku tengok tu, model badan besar yang menang. Kagum aku. Tapi keputusan Tyra macam diragui pula sebab aku rasa dia memang dah plan nak bagi si Whitney menang dari awal...ye lah, nak buat rating show dia tinggi mencapai langit. Apetah aku membebel pasal ANTM ni.

Aku rasa blog ni akan jadi tempat aku mengarut tak tentu pasal dan tempat aku luahkan perasaan (eceh!).

Nah...sekarang aku takde idea ape nak mengarut. Tunggulah idea datang lagi.

No comments: